Το αληθινό έργο ενός Ποιητή είναι μια Μουσική που βγαίνει τώρα, για νʼ ακουστεί ύστερα από χρόνια.
Ν. Λ., 1911

Στον Β κατάλογο συγκεντρώνονται μερικά ποιήματα του Ναπ. Λαπαθιώτη που, αν και μελοποιούνται για πρώτη φορά, παραμένουν ανέκδοτα τραγούδια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν ερμηνευθεί σε ζωντανές εμφανίσεις των δημιουργών των• όχι πάντως όλα, κάποιες παλιότερες μελοποιήσεις που έγιναν πριν 10 χρόνια και δεν κυκλοφόρησαν τότε, επεξεργάζονται τώρα εκ νέου. Πρόκειται για 15 (+4) ποιήματα και 32 τραγούδια. Ο αριθμός αυτός δεν σημαίνει ότι υπάρχουν περισσότερες μελοποιήσεις κάποιων από τα 15 (+4) – το «μυστήριο» θα εξηγηθεί σε λίγο. Όλα μελοποιήθηκαν στο διάστημα 13 χρόνων, από το 1997 έως και το 2009. Ας σημειωθεί εδώ το εξής. Στον Α κατάλογο, εκτός από 37, υπάρχουν επιπλέον (+3) ποιήματα στους στίχους ενός τραγουδιού (Α25)• ωστόσο ο πραγματικός συνολικός αριθμός εντός παρενθέσεως είναι (+7). Επομένως λείπουν (+4) ποιήματα, τα οποία εντάσσονται ασφαλώς σε αυτό τον κατάλογο, μιας και 2 (Β13, Β15) έχουν από 3 μέρη το καθένα.

B. ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΝΕΚΔΟΤΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΣΕ ΠΟΙΗΣΗ Ν. Λ.

1997 – 2009

1. Αναμνήσεις (Το κάθε τι που πέρασε, για πάντα μʼ έχει σκλάβο, / κι όσο γυρεύεις, Σήμερα, το Χτες να μου αφανίσεις). Γ 22-10-1938.
Μουσική – Ερμηνεία: Γιώργος Κομνάς.
Σύμφωνα με την πληροφορία του συνθέτη η μελοποίηση έγινε το 1997. Το τραγούδι προέρχεται από έναν κύκλο μελοποιημένων ποιημάτων, στα πλαίσια ενός γενικότερου ποιητικού αφιερώματος, και παραμένει ανέκδοτο.

2α. [Άτιτλο] (Κάτω στου Μήτσου τον τεκέ κάναν οι μπάτσοι μπλόκο / και βρήκαν ντουμανότρυπες κʼ ένα γιαπί λουλάδες). Γ προ του 1932 – πιθανόν γύρω στο 1922.
Μουσική – Ερμηνεία: Γιώργος Κομνάς.
Μελοποιήθηκε το 1997 και παραμένει ανέκδοτο.
Το δημοτικοφανές αυτό στιχούργημα υπάρχει σε δύο εκδοχές, την πλήρη με 32 στίχους και τη συντομευμένη με 20. Δεν μελοποιείται ολόκληρο αλλά κάποιοι στίχοι του, οι 1-15 της συντομευμένης εκδοχής.
Υπάρχει και σε άλλη 1 μελοποίηση & ερμηνεία.

3α. Στο κέντρο το νυχτερινό (Τώρα που παίζει το βιολί κι έχουμε πιει τόσο πολύ, / που μʼ έναν έρωτα τρελό σαν να ʼμαστε δεμένοι). Γ 8-8-1932.
Μουσική – Ερμηνεία: Γιώργος Κομνάς.
Μελοποιήθηκε το 1997 και παραμένει ανέκδοτο.
Υπάρχει και σε άλλες 3 μελοποιήσεις & ερμηνείες.
Η παρούσα δεν είναι η πρώτη χρονολογικά, αλλά τίθεται έτσι εξαιτίας του είδους της μουσικής που αντιπροσωπεύει.

4. Όταν έρθει το φθινόπωρο (Όταν έρθει το φθινόπωρο / και τα φύλλα μαραθούνε). Γ μεταξύ των ετών 1926–1930.
Μουσική: Αποστόλης & Διονύσης Αυγερινός – Ερμηνεία: Διονύσης Αυγερινός.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του πρώτου, οι 2 από τους 3 πρώην «Συνθετικούς» (1985–1993) μελοποίησαν 26 ποιήματα του Ναπ. Λαπαθιώτη το 1999, ένα από αυτά συμπεριλαμβάνεται στον πρώτο κατάλογο, το Α19α.
Το υλικό αυτό σήμερα επεξεργάζεται εκ νέου και επιλέγονται οι καλύτερες μελοποιήσεις για τη νέα τους δουλειά.

5. Circulus Virtiosus (Τρέχει στʼ αυλάκι το νερό / απʼ το πρωί ως το βράδι). Δ 20-12-1909.
Μουσική: Αποστόλης & Διονύσης Αυγερινός – Ερμηνεία: Διονύσης Αυγερινός.
Μελοποιήθηκε το 1999, επεξεργάζεται εκ νέου και παραμένει ανέκδοτο.

6. Το απόρρητο (Απόψε μέσα μου αγροικώ / κάτι γλυκό, τόσο γλυκό). Δ 12-6-1910.
Μουσική: Αποστόλης & Διονύσης Αυγερινός – Ερμηνεία: Διονύσης Αυγερινός.
Μελοποιήθηκε το 1999, επεξεργάζεται εκ νέου και παραμένει ανέκδοτο.

7α. Vogleinʼs Abendlied (Πήρε το κρίνο, το άσπρο κρίνο, / μια στάλα ασήμι απʼ το φεγγάρι). Δ Δεκέμβριος 1909.
Μουσική: Αποστόλης & Διονύσης Αυγερινός – Ερμηνεία: Διονύσης Αυγερινός.
Μελοποιήθηκε το 1999, επεξεργάζεται εκ νέου και παραμένει ανέκδοτο.
Το ποίημα υπάρχει και σε άλλες 2 μελοποιήσεις & ερμηνείες.

8. Γλυκιά αγάπη (Γλυκάθηκα, γλυκάθηκα από τʼ άλικό σου στόμα / και δεν χορταίνω τα φιλιά κι όλο γυρεύω ακόμα.) Δ ¬¬16-11-1909.
Μουσική: Αποστόλης & Διονύσης Αυγερινός – Ερμηνεία: Διονύσης Αυγερινός.
Μελοποιήθηκε το 1999, επεξεργάζεται εκ νέου και παραμένει ανέκδοτο.

9α. Λευκές ψυχούλες (Άρπαξα κάποιους στίχους μου στα δάχτυλα, / τους έσκισα, τους σπάραξα ένα ένα). Δ Αύγουστος 1907.
Μουσική: Αποστόλης & Διονύσης Αυγερινός – Ερμηνεία: Διονύσης Αυγερινός.
Μελοποιήθηκε το 1999, επεξεργάζεται εκ νέου και παραμένει ανέκδοτο.
Το ποίημα υπάρχει και σε άλλη 1 μελοποίηση & ερμηνεία.

10. Γιατί; (Αναστενάζει, στον κισσό, το πονεμένο αγέρι… / Γιατί; Κι αυτό δεν ξέρει!). Άγνωστο πότε γράφτηκε ή δημοσιεύτηκε.
Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Σύμφωνα με την πληροφορία του συνθέτη ανήκει σʼ έναν κύκλο τραγουδιών, σε ποίηση Ναπ. Λαπαθιώτη, με επικρατέστερο προς το παρόν τον τίτλο ενός ποιήματος, «Ένα τραγούδι μακρινό». Τα τραγούδια αυτά πρόκειται να συνοδεύσουν μουσικά μιαν παράσταση σχετική με τον ποιητή και το έργο του.
Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006 και παραμένει ανέκδοτο.

11. Ένα τραγούδι μακρινό (Την ώρα που μισάνοιγαν τα πρώτα ρόδα της αυγής, / ένα τραγούδι μακρινό, στα πέρατα του δρόμου). Γ 13-12-1925.
Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006 και παραμένει ανέκδοτο.

12. Τοπίο χειμωνιάτικο (Ένʼ αλλόκοτο φεγγάρι, σαν ένα κομμάτι πάγου, / πεθαμένο και στημένο μες στη μέση του πελάγου). Γ 2-11-1932.
Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006 και παραμένει ανέκδοτο.

13. Προϋποθέσεις ή Τα μετά θάνατον (Το φέρετρό μου σανιδένιο / δε θα ʼχει καμιάν ομορφιά). Γ 1943.
Μουσική: Δημήτρης Μαραμής – Ερμηνεία: Άγνωστη.
Μελοποιήθηκε το 2007–2008, ανεξαρτήτως κύκλου τραγουδιών, και παραμένει ανέκδοτο.
Το ποίημα έχει 18 4στιχες στροφές χωρισμένες σε 3 μέρη. Άγνωστο, μέχρι τώρα, αν έχει μελοποιηθεί ολόκληρο ή κάποια μέρη και στροφές του.

14. Είναι ψυχές (Είναι ψυχές πλασμένες από μάρμαρο, / κι άλλες από χαμόγελο είτε πόνο). Άγνωστο πότε γράφτηκε ή δημοσιεύτηκε.
Μουσική – Ερμηνεία: Γιώργος Λουτσέτης, προς το παρόν.
Σύμφωνα με την πληροφορία του συνθέτη προέρχεται από έναν κύκλο μελοποιημένων ποιημάτων διάφορων ποιητών.
Μελοποιήθηκε τον Δεκέμβριο 2008 και παραμένει ανέκδοτο.
Υπάρχει βάσιμη πιθανότητα ότι το ποίημα έχει άλλη 1 μελοποίηση & ερμηνεία.

15. Μια νύχτα με φεγγάρι (Ήμουν μόνος μια νύχτα σʼ έναν πάγκο, / Δεκέμβρης μήνας, η ώρα θα ʼταν μια). Γ 1926.
Μουσική – Ερμηνεία: Γιώργος Λουτσέτης, προς το παρόν.
Μελοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2009 και παραμένει ανέκδοτο.
Το ποίημα έχει 34 6στιχες στροφές χωρισμένες σε 3 μέρη. Από αυτές μελοποιήθηκαν: Μέρος I – στροφές 1, 4, 5, 6, 8, 9, 15, 16, 18. Μέρος ΙΙ – στροφές 1, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 14. Μέρος ΙΙΙ – στροφή 1.

Εκτός από τα 15 (+4) ποιήματα που μελοποιούνται για πρώτη φορά και τα 15 ανέκδοτα τραγούδια που αναφέρονται εδώ, πρέπει να συνυπολογίσουμε αφενός το Α19α, αφετέρου και άλλα 16 τραγούδια που καταχωρούνται στον επόμενο κατάλογο. Κανονικά, θα έπρεπε να ενταχθούν στον Β, μιας και παραμένουν ανέκδοτα• ωστόσο προέχει το γεγονός ότι πρόκειται για τραγούδια που βασίζονται σε ποιήματα που έχουν ήδη μελοποιηθεί, γιʼ αυτό και καταχωρούνται στον επόμενο. Ας σημειωθεί ότι οι δύο πρώτοι κατάλογοι λειτουργούν συμπληρωματικά, όσον αφορά τον συνολικό σχεδόν αριθμό των μελοποιημένων ποιημάτων του Ναπ. Λαπαθιώτη. 37 (+3) από τον κατάλογο Α + 15 (+4) από τον Β = 52 (+7) ποιήματα μέχρι τώρα.

Στον Γ κατάλογο συγκεντρώνονται 19 ποιήματα, τα οποία έχουν μελοποιηθεί και ερμηνευθεί μία ή περισσότερες φορές από διαφορετικούς συντελεστές. Οι πολλαπλές μελοποιήσεις των ποιημάτων αυτών έγιναν στο διάστημα 20 χρόνων, από το 1990 έως και το 2009. Βασικό κριτήριο για την κατάταξη είναι ο χρόνος της πρώτης μελοποίησης του ποιήματος. Το σύνολο των τραγουδιών που εντάσσονται σε αυτή την κατηγορία ανέρχεται σε 29. Τα 16 από αυτά είναι ανέκδοτα και εντάσσονται, κανονικά, στον Β κατάλογο, όμως πρέπει να μετρηθούν στον Γ. Ας σημειωθεί ότι και οι 3 κατάλογοι λειτουργούν συμπληρωματικά, όσον αφορά τον συνολικό σχεδόν αριθμό των τραγουδιών σε ποίηση Ναπ. Λαπαθιώτη. 37 (+4) από τον κατάλογο Α + 15 από τον Β + 29 από Γ = 85 τραγούδια μέχρι τώρα, από τα οποία τα 32 είναι ανέκδοτα.

Γ. ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Ν. Λ.

1990 – 2009

1. Μικρό τραγούδι: Το Α3α ποίημα, εκτός από το 1967, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β. Μουσική: Δημήτρης Κανελλόπουλος – Ερμηνεία: Domenica.
Στο cd «Ιστορίες για μικρούς και μεγάλους», Sony Music, 2004.

2. Νυχτερινό ΙΙ: Το Α4α ποίημα, εκτός από το 1968, μελοποιήθηκε και 2η φορά.
β. Μουσική: Νίκος Καρανικόλας – Ερμηνεία: Γιώργος Νταλάρας.
Στο cd «Εμείς οι Έλληνες», Minos-Emi, 1997. Αλλά και 3η.

γ. Μουσική – Ερμηνεία: Μιχάλης Τερζής.
Στον δίσκο «Blue Athens», ARC, 1999. Όπως και 4η.

δ. Μουσική: Δημήτρης Κανελλόπουλος – Ερμηνεία: Domenica.
Στον cd «Ιστορίες για μικρούς και μεγάλους», Sony Music, 2004.
http://amal8eia.blogspot.com/2008_02_01_archive.html. Αλλά και 5η.

ε. Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Σύμφωνα με την πληροφορία του συνθέτη ανήκει σʼ έναν κύκλο τραγουδιών σε ποίηση Λαπαθιώτη, με επικρατέστερο προς το παρόν τίτλο «Ένα τραγούδι μακρινό». Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006 και παραμένει ανέκδοτο. Όπως και 6η.

στ. Μουσική: Παράξενος Ελκυστής – Ερμηνεία: Κωνσταντίνος Κληρονόμος.
Μελοποιήθηκε το 2007 και παραμένει ανέκδοτο.
http://paraxenoselkistis.blogspot.com/2007/11/blog-post_12.html

3. Στη φυλακή με κλείσανε: Το Α6α ποίημα, εκτός από το 1983, μελοποιήθηκε άλλες 3 φορές.
β. Μουσική: Τάκης Μπίνης – Ερμηνεία: Μανόλης Λιδάκης.
Στον cd «Ούτε που ρώτησα», CBS, 1990.

γ. Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής – Ερμηνεία: Γιώργος Νταλάρας.
Στον cd «Έβρεχε ο κόσμος», Minos–Emi, 2000.

δ. Μουσική – Ερμηνεία: Ορφέας Περίδης.
Στο cd «Τι θα πει ζωή», Sony Music, 2003.
http://www.youtube.com/watch?v=JCveqFsMleE
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=42210846&searchid=605783a4-fb67-45e4-a141-18492c790d13.

4. Ερωτικό: Το Α7α ποίημα, εκτός από το 1987, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β) Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Ένα τραγούδι μακρινό».
Μελοποιήθηκε τον Αύγουστο 2009 και παραμένει ανέκδοτο.

5. Εκ βαθέων: Το Α8α ποίημα, εκτός από το 1990, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β. Μουσική – Ερμηνεία: Θάνος Ανεστόπουλος.
Στην κασέτα «Οι ποιητές γυμνοί τραγουδάνε», 2001.
Κυκλοφόρησε με το εναλλακτικό περιοδικό της πλατείας Εξαρχείων «Κονσερβοκούτι».

6. Το παλιό μας το τραγούδι: Το Α11α ποίημα, εκτός από το 1995, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β) Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Ένα τραγούδι μακρινό».
Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006 και παραμένει ανέκδοτο.

7. Τραγούδι το φθινόπωρο: Το Α12α ποίημα, εκτός από το 1996, μελοποιήθηκε άλλες 2 φορές.
β. Μουσική: Δημήτρης Μαραμής – Ερμηνεία: Άγνωστη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα».
Μελοποιήθηκε το 2007 –2008 και παραμένει ανέκδοτο.

γ. Μουσική: Αποστόλης & Διονύσης Αυγερινός – Ερμηνεία: Διονύσης Αυγερινός.
Μελοποιήθηκε το 1999, επεξεργάζεται εκ νέου και παραμένει ανέκδοτο.

8. Λυπήσου: Το Α13α ποίημα, εκτός από το 1996, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β. Μουσική: Δημήτρης Μαραμής – Ερμηνεία: Κωνσταντίνος Κληρονόμος.
Στο βιβλίο + cd «Κυριακές μες στο χειμώνα», Εκδόσεις Σόκολη–Κουλεδάκη, 2007.

9. Τʼ αηδόνι: Το Α17α ποίημα, εκτός από το 1996, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β. Μουσική: Νότης Μαυρουδής – Eρμηνεία: Χορωδία 6ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης.
Στο βιβλίο + cd «Μουσικό Ανθολόγιο», Eros Music, 2004.

10. [Άτιτλο] Το Β2α ποίημα, εκτός από το 1997, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β. Μουσική – Ερμηνεία: Γιώργος Χατζημιχελάκης, 2007.
Το δημοτικοφανές αυτό στιχούργημα υπάρχει σε δύο εκδοχές, την πλήρη με 32 στίχους και τη συντομευμένη με 20. Δεν μελοποιείται ολόκληρο αλλά κάποιοι στίχοι του, οι 1-3, 8-12, 16, 18-20 της συντομευμένης εκδοχής.
http://bereketis.blogspot.com/2007/02/blog-post.html.

11. Στο κέντρο το νυχτερινό: Το Β3α ποίημα, εκτός από το 1997, μελοποιήθηκε άλλες 3 φορές.
β. Μουσική: Λεωνίδας Μαριδάκης – Ερμηνεία: Lamia Bedioui & Λεωνίδας Μαριδάκης. Ιανουάριος 2008, live εμφάνιση στον Ιανό.
Σύμφωνα με την πληροφορία του συνθέτη, το τραγούδι μελοποιήθηκε το 2000 και θα κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο 2010 στο νέο προσωπικό του cd από την εταιρία Μετρονόμος, μαζί με διάφορα μελοποιημένα ποιήματα άλλων δημιουργών. Στην παρακάτω ερμηνεία η L. Bedioui δεν τραγουδά το συγκεκριμένο ποίημα μεταφρασμένο στα αραβικά, αλλά ένα άλλο με τίτλο «Ελεγεία», άσχετο με τον Ναπ. Λαπαθιώτη, από την ταινία «Οι σιωπές του παλατιού» της Μουφίντα Τλατλί (1994), το οποίο συνδυάστηκε με τη μελοποίηση του Λ. Μαριδάκη.
http://www.youtube.com/watch?v=cpZuxHV2BEE.

γ. Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Ένα τραγούδι μακρινό».
Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006 και παραμένει ανέκδοτο.
Ακούστηκε στην παράσταση, βασισμένη στο ομότιτλο διήγημα του Εμμανουήλ Ροΐδη, «Το παράπονο του νεκροθάπτου», που δόθηκε στην Πάτρα την ίδια χρονιά και το ερμήνευσε ο Χρίστος Κωνσταντόπουλος πάνω στο ήδη ηχογραφημένο τραγούδι.
http://www.gowest.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2562&Itemid=1926

12. Voglein’s Abendlied: Το Β7α ποίημα, εκτός από το 1999, μελοποιήθηκε άλλες 2 φορές.
β. Μουσική: Γιώργος Λουτσέτης – Ερμηνεία: Ελισάβετ Βερούλη.
Από έναν κύκλο μελοποιημένων ποιημάτων διάφορων ποιητών.
Μελοποιήθηκε τον Ιανουάριο 2006 και παραμένει ανέκδοτο.

γ. Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Ένα τραγούδι μακρινό».
Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006 και παραμένει ανέκδοτο.

13. Λευκές ψυχούλες. Το Β9α ποίημα, εκτός από το 1999, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β. Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Ένα τραγούδι μακρινό».
Μελοποιήθηκε τον Αύγουστος 2009 και παραμένει ανέκδοτο.

14. Μάτια. Το Α19α ποίημα, εκτός από το 1999, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β. Μουσική: Ανδρέας Α. Αρτέμης – Ερμηνεία: Αθηνά Χαραλαμπίδου.
Δίσκος «Νυχτερινοί Μονόλογοι». Ανεξάρτητη παραγωγή του Κύπριου συνθέτη με τη Sound Master, 2000.

15. Αγάπης πόθοι: Το Α22α ποίημα, εκτός από το 2001, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β) Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Ένα τραγούδι μακρινό».
Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006 και παραμένει ανέκδοτο.
Ακούστηκε στην παράσταση «Το παράπονο του νεκροθάπτου», που δόθηκε στην Πάτρα την ίδια χρονιά και το ερμήνευσε ο Χρίστος Κωνσταντόπουλος.

16. Η φωνή: Το Α24α ποίημα, εκτός από το 2002, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β) Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Ένα τραγούδι μακρινό».
Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006.

17. Παραμυθάκι: Το Α26α ποίημα, εκτός από το 2005, μελοποιήθηκε άλλες 2 φορές.

β. Μουσική: Δημήτρης Μαραμής – Ερμηνεία: Άγνωστη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα».
Μελοποιήθηκε το 2007–2008 και παραμένει ανέκδοτο.

γ. Μουσική: Αποστόλης & Διονύσης Αυγερινός – Ερμηνεία: Διονύσης Αυγερινός.
Μελοποιήθηκε το 1999, επεξεργάζεται εκ νέου και παραμένει ανέκδοτο.

18. Κι έπινα μες από τα χείλη σου: Το Α35α ποίημα, εκτός από το 2009, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β. Μουσική: Δημήτρης Μαραμής – Ερμηνεία: Άγνωστη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα».
Μελοποιήθηκε το 2007–2008 και παραμένει ανέκδοτο.

19. Μακριά: Το Α36α ποίημα, εκτός από το 2009, μελοποιήθηκε άλλη 1 φορά.
β. Μουσική: Γιώργος Δίπλας – Ερμηνεία: Δώρα Πετρίδη.
Από τον κύκλο τραγουδιών «Ένα τραγούδι μακρινό».
Μελοποιήθηκε τον Μάρτιο–Μάιο 2006.
Ακούστηκε στην παράσταση «Το παράπονο του νεκροθάπτου», που δόθηκε στην Πάτρα την ίδια χρονιά και το ερμήνευσε ο Χρίστος Κωνσταντόπουλός.

Από το 1990 έως και το 1999 μελοποιούνται ξανά 5 μόνο ποιήματα (Γ2, Γ3, Γ7, Γ11, Γ17) και προκύπτουν 6 τραγούδια (Γ2β, Γ2γ, Γ3β, Γ7γ, Γ11β, Γ17γ). Τα περισσότερα, 14 συνολικά ποιήματα και 23 τραγούδια, εντάσσονται στις δημιουργίες της πρώτης δεκαετίας του νέου αιώνα. Το ποίημα που έχει μελοποιηθεί τις περισσότερες φορές είναι το «Νυχτερινό II» με 6 συνολικά μελοποιήσεις, ενώ αμέσως μετά ακολουθεί το «Στη φυλακή με κλείσανε» με 4 και τα «Τραγούδι το φθινόπωρο», «Στο κέντρο το νυχτερινό», «Voglein’s Abendlied», «Παραμυθάκι» με 3, ενώ τα υπόλοιπα 13 ποιήματα έχουν από 2 συνολικά μελοποιήσεις το καθένα.
Το υλικό του Γ καταλόγου, εκτός από το γεγονός ότι εμπλουτίζει σημαντικά τον αριθμό των τραγουδιών σε ποίηση Ναπ. Λαπαθιώτη, 29 νέα, προσφέρεται και για μια μουσικολογική σύγκριση και μελέτη. Επίσης ας σημειωθεί ότι, όσα ακριβώς ποιήματα του Ναπ. Λαπαθιώτη μελοποίησε η Στέλλα Γαδέδη μέχρι το 2000, άλλα τόσα μελοποίησε και ο συνθέτης Δημήτρης Μαραμής μετά το 2000, 6 συνολικά. Προηγούνται βέβαια οι Αποστόλης & Διονύσης Αυγερινός με 9 μελοποιήσεις του το 1999. Ωστόσο, οι περισσότερες μελοποιήσεις ποιημάτων του Ναπ. Λαπαθιώτη, 12 συνολικά, έγιναν από τον συνθέτη Γιώργο Δίπλα μετά το 2000. Η συντριπτική πλειοψηφία, τόσο των ανέκδοτων τραγουδιών όσο και των πολλαπλά μελοποιημένων ποιημάτων, ανήκουν στην κατηγορία της έντεχνης μουσικής και τραγουδιού.